Szkolenia
Większość ludzi – nawet pracowników firm osiągających wspaniałe wyniki – codziennie poświęca w pracy ogromną ilość energii na działania, za które nikt im nie płaci. Mamy na myśli ochronę własnej reputacji, prezentowanie się od jak najlepszej strony i ukrywanie własnych braków przed sobą i innymi. Nawet my, psychologowie, zaczynamy dopiero dostrzegać skalę tego zjawiska. Uważamy jednak, że jest ono najistotniejszą przyczyną marnotrawstwa zasobów w większości współczesnych przedsiębiorstw.
Co by się stało, gdyby pracownicy nie czuli potrzeby czynienia tych dodatkowych starań? Gdyby, zamiast ukrywać słabości, potrafili swobodnie się do nich przyznawać i wyciągać z nich wnioski? Co by było, gdyby firmy umożliwiały to, tworząc kulturę, w której pracownicy nie uważają błędów za powód do krytyki, lecz za najlepszą okazję do osobistego rozwoju?
Szkolenia miękkie – umiejętności i kompetencje osobiste
Szkolenia miękkie dotyczą cech psychofizycznych i społecznych. Obejmują zachowania człowieka, jego postawy oraz umiejętności interpersonalne. Kompetencje miękkie tak samo jak twarde można rozwijać, wzmacniać i doskonalić. Wysokie interpersonalne predyspozycje są równie ważne jak kompetencje twarde (jeśli nie najważniejsze!). Bez umiejętności komunikacji, pracy w zespole, zarządzania czasem i organizowania pracy własnej, pracownik przyczyni się do spadku efektywności i profesjonalizmu organizacji. Aż 80% sukcesu determinowane jest naszą inteligencją emocjonalną, dlatego większość firm stawia na kompetencje miękkie.
Cele szkoleń:
Celem szkoleń miękkich jest zwiększenie efektywności w biznesie. Dzięki wiedzy przekazanej przez trenera oraz innowacyjnych technik, uczestnicy szkolenia zdobędą cenne wskazówki, które pozwolą im w lepszy sposób zmotywować pracowników do współpracy oraz angażowania się i wiary we własne zdolności i kompetencje.
Kwestie związane ze szkoleniami miękkimi pozwolą pracownikom lepiej zarządzać nie tylko czasem i pracą, ale co jest równie ważne – sobą i zespołem. Warsztaty nauczą menadżerów delegowania zadań, tego jak udzielać informacji zwrotnej, co przyczyni się do znacznej poprawy jakości komunikacji w zespole
Ale również wszystkich osób, które na co dzień mają kontakt z klientem.